tisdag 2 juni 2009

packa packa stääda

tisdg idag.. onsdag imorn... sen sista dan på jobbet!
så nu på morgonkvisten har jag skrubbat mig genom hela toan, tvättat min sista tvätt (och missde så klart 1 tröja!) och funderar på om jag ska ta kylskåpet el inte... men niclas sa just att vi hinner det på fredag så ok jag väntar =) finns ju faktiskt lite mat därinne.
På vägen till jobbet ska jag ta vägen via returstationen och dumpa skokartonger..... undra vart alla dem kom ifrån???

Ute ös regnar det och jag ska köra lite middags buffe ikväll, samtidigt kör chefen den större middagen på 110 pers. skönt.

Igår lämnade jag tillbaka mitt simkort på eriksdalsbadet. Om man ska gör en topplista för vad jag kommer sakna mest i Sthlm kommer badet ligga hett till. SÅ underbart! SImma låååång basäng! simma UTE! loveli loveli...

I dag kommer Engborg hem från Finnland och imorn blir det en snabbis för att spana in kungsan, fler flickr som ska med kanske?

dags att fixa sig kanske... ha en bra dag i det "underbara" vädret
Kram!

Inga kommentarer: