måndag 8 juni 2009

a new day of a new life

Vaknade kl 10 av att Niclas skickade ett sms och undrade om jag vart ute på min lilla runda jag skrutit om kvällen innan.. hrm =D
mjaaa.. kanske behövde sova ut lite och sen har jag ju faktiskt semester!

I fredags morse kravlade jag mig ur sängen hemma i sthlm för sista gången efter en avskedsfest med kollegorna som inte kunde bli mer lyckad, så trevligt, mysigt och snyftandes! Niclas började packa bilen och jag skurade oss sakta utåt... när vi närmade oss hälten gav han nästan upp då bilen vr knööökfull, men skam den som ger sig! vi slog våra kloka hjärnor ihop och fick in resten med =D Efter en sväng in på Anglais och hämtade presenter och blommor så bar det iväg... hej då Stockholm

Så nu har vi fått in alla grejor i 1:an med sovalkov på 44kvm, vart på IKEA första dagen som sambos och inhandlat en byrå, monterat, packat upp, möblerat, packat upp, tvättat gamla täcken, packat upp nya täcken, bärt upp grejor på vinden, käkat ute, druckit rosé på balkongen, ätit ännu mer chokla från liseberg, packat upp mer ändå, kopplat in stereon så klart och nu helt plötsligt vart det måndag!

SÅ.... nu är det dags att lära känna Götet på egen hand. Dags för en promenix/jogging tur och sen träffa Elin. Ikväll kör vi gymmet =D

SOOOL =)

Inga kommentarer: