tisdag 30 juni 2009

nattsovarprat

stackars Niclas får inte en blund nu för tiden... här snarkas det och pratas natten lång.... konversationen i natt var på topp när jag trodde jag jobbade eller ngt... HAHA =D stackarn fick dock ganska kul...
Imorn drar han till fjället och vandrar så han får sova ut i 4 nätter =)

Nu är jag iallafall ledig i 2 dagar och har grillat kyckling och tagit mig ett stoort glas Rose på balkongen och just precis nu så käner jag mig ganska ledig faktiskt.
Vi cyklade iväg till Willys som 2 tallibaner med pantburkar på styret och kom tilbaka med lite fil å Chokla nyss... =) sommarn är härlig!

Imorn klockan 8:50! kommer Sara och Ulrika som stannar tills torsdag. Vi ska hitta på ngt skoj med Elin och Therese imorn.. undra om det blir Liseberg, sol&bad eller shopping..

Dags för mysfilm i sänga! Natti!

Inga kommentarer: