lördag 21 mars 2009

snorig helg i soffan

då var det dags för förkylningen att slå till, men måste ju säga att jag klarat mig otroligt bra då alla andra vart sjuka i både de ena å andra...
har sovit å slöat framför datorn. Laddat lite musik å betalat hyran. Avslutade med en middag av Fisk, potatis & äggsås å massa smågodis å nötter till efterrätt =O så nu är jag apmätt! Den inköpta kvällsfrallan ligger smått musgnagd borta på köksbänken och får bli morgondagens frukost istället.

Mina planer att organisera lite bland bananlåderna ute i bastun har dock blivit senarelagda... vi får se imorn om mina blåbär gjort underverk i förkylnings och energi väg =)
Nästa helg blir det söndagsjobb och sen åker vi på tisdagen vilket ska bli sååå skönt! bara magen håller sig i trim nu efter mat&godischock! jag som försökt hålla igång träningen.

Dags att sova, Natti natt
Syrran å ja på min 16årsda

Inga kommentarer: