tisdag 24 mars 2009

brrr... sommarkläningar!

Jepps, här sitter man och fryser som mest i pyjamasbrallor och luvtröja med 2 nyinfyndade klänningar, 1 Linne + 1 tröja efter en liten shoppingtur i jakt på sandaler slutade inte enligt planerna =)


Imorn jobbar ja 11:30 till kvälla, har lite Mingel med buffé framför mig.
Igår hade jg och Bossen "Get smart samtal" ett slags utvärdering/utvecklingssamtal där man sätter upp en hanlingsplan för det kommande året.
Mina 3 mål är: 1 Ledarskap- träna, få feedback, förbättra
2 Engelska - Kurs, plugga, träna, träna, feedback och coaching från Bossen
3 IT - Crosstraina på HK IT avdelningen, fortsätt att lääära mig allt jag ser & provar
Som ett eget litet mål funderar jag även på att läsa upp min Matte B kurs på kvällar via distansutbildning, Men det blir nog till vintern.

Natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina klanningar! De kommer att passa finemang pa er tripp!

Saknar dig ocksa! Ska bli saaa kul att ses igen! :) Langtar hem nu! Puss pa dig gummsan!

Anonym sa...

Haha, ja men det vet jag val.:P:P Jag skrev ju att filerna skulle tas bort den 1/4....haha!

Likt mig...menar du pa att jag ar virrig??? :O:O Nej inte jag inte! ;)

Snutteplutte!! Puss!