lördag 7 mars 2009

pepp pepp pepp

grått mulet och ensamt.... Helg i sthlm, ledig.
Ganska skönt att få lite tid för sig själv men tankarna och längtan snurrar allt snabbare med.

Jag vill vara där mina nära & kära är, det är då jag är som starkast, det är då jag vet vem jag är, det är då jag skrattar & lever.
Livet har många sidor av lycka och de sidorna ändrar färg hela tiden men kanske beroende på vilket håll man vill vända sig åt?
Gräset är inte grönare på andra sidan, men det kanske är mer anpassat för min personlighet?

Dags för en promenix snart efter lite mer CV redigering för flygande utskick.
Har just slängt in veckans kvitton i budgeten och insett att den är helt under kontroll och redo för semester om 3 veckor. Skönt!
Ikväll blir det soffkväll framför andra chansen och spana efter telegrafgänget i sina rosa boer sen imorgon blir det en sväng till Mariatorget och kolla in Vilas outlet med Anna.

en chokla bit kanske slinker ner med =P
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fina ni ar tillsammans! :D
Vad soker du for jobb? Nyfiken!
Saknar dig...ska ge dig 10 000 roda rosor nar jag kommer hem! Kramas