torsdag 29 mars 2012

Matförgiftning?

Ja man får ju inte ha det för bra :/

Idag vaknade vi 9:40 och fick rusa ner till frukosten som stänger 10:00. Efter lite mat ( ja magen var lite i protest redan här) så gick vi faktiskt till hotellgymmet och tränade en halvtimme. Gott att få röra lite på sig.

Vi intog sedan stranden och jag kände direkt att jag va kinkig och gnällig. En varm solstol var inte intressant så jag tog lite pedikyr till att börja med. Efter det blev det whiskey och cola för att vinna kampen över magen som började kännas mycket skum.
Tillslut var det bara att ge upp. Feber, magknip och toa. Kvällen / eftermiddagen har med andra ord vart låååång. Niclas kilade iväg till Apoteket som trodde jag blitt matförgiftad så nu knaprar jag 3 sorters mediciner och är säkert piggare imorn.
Vi har förlängt vår hotellbokning här på kacha till 29/3 så får vi se sedan.

Niclas är ute på stan en sväng nu och kollar dykmöjligheter. Han fick lite sällskap till middagen men sen var de sänga för mig igen.

Thaitextad film :)

Inga kommentarer: