måndag 25 januari 2010

Ledig och sol!


Hej! Idag har vi vart bakfulla efter gårdagen som blev afterski och hc. Dagen började med att vår teknikfirma som tillverkat vår touchscreen till iphone spelet ringde och väkte oss eftersom de skulle göra en uppdatering på allt. Vi kastade oss ut och hämtade in tvn och kopplade upp oss mot det trådlösa nätverket... Och poff så blir Tvn helt svart. Förmodligen har vi förstört tvns eftersom den var kall. Vi ska göra ett försök snart igen men antar att det är kört.
Efter detta drog 3 av oss på kläder och åkte upp till toppstugan på hundfjället. Som ni ser så hade vi toppen väder! Maria hoppade ut i backarna och åkte bräda istället.
Nu ligger vi i soffan och käkar norrlandschips och funderar på vad vi ska käka ikväll. Imorn jobbar några på lindvallen och jag och maria är lediga.

Säfflebussen som nu mer är gobybuss ringde och så att bussen jag ska åka med hem på söndag är inställd så jag ska åka fjällexpressen istället. De skulle återkomma med tiden eftersom jag insåg att tiden de sa först inte fanns! Grr.. De har inte ringt än så jag ringer dem imorn. Suck.. Antar jag åker med bussen vid 11 tiden.
Nu får det bli käk. Ha det gott

Inga kommentarer: