lördag 23 januari 2010

Avsluter veckan med lite ledigt =)

Hej!
Nu Sitter jag och Terése i soffan och bara slöar efter en dag på Linvalens Afterski. Igår kväll jobbade jag och Maria Bacardi Brezeer Nattklubb på Fjällis i Tandådalen.  Vi hade det jättelungt med lite folk och fick mest stå och tjata med fulla gubbar och små 18 åriga killar, kvällen blev altså ganska långtråkig.
Ikväll har vi bokat bord på Gustavs Grill & bar i Lindvallen, Ett Stekhouse med stoooora köttbitar.. ska bli smaskigt. Jag ska köra så får tjejerna dricka vin om de vill, och om jag ramlar dit får vi ta en Taxi hem =)
Imorn och på måndag har vi inget bokat så nu är vi lite långlediga. Ska bli underbart med sovmorgon!
Sen på Tisdag jobbar Minna och Terése på Linvallens Afterski och Jag och Maria är lediga eftersom vi körde Nattklubben.

Nu blir det lite the innan det är dags att svida om till ngt bättre än Baggy Jeans =)
Ha en bra helg! Kram

Inga kommentarer: