måndag 15 juni 2009

I taket lyser stjärnorna

vilken film!...
Hoppade isäng utan några som helst förväntningar igår, sen fick Niclas torka tårar vill jag lova. Se den... fast utan förväntningar då =D

Nu väntar ja på att tvätten ska bli färdig så ska den hängas och bli torr när vi springer till gymmet en sväng. Hittade en ryggövning där igår som höll på att ta kål på mig.. men summa summarum har jag nog ganska svag rygg så bara att träna mer nu..

Igår packade vi upp de sista kartongera! Underbart! nu väntar bara några kompletterande saker från mammi å pappis vind som är belamrad med mina grejor förövrigt..
Vår hall är åxå full av grojor.. midsommarpackningen som väntar på att få hoppa in i bilen, åka 20 mil norrut, packas upp och njuta av sol och semester!

time for hänga tvätt!
Soool

2 kommentarer:

Olivia sa...

Jag hyrde den i fredgas, satt och bölade jag med ;P Den va riktigt bra. Hoppas att du har det toppen :) / Puss Olivia

Therese sa...

vad underbart! :)

Hörde Karin såg den där filmen med. Hennes mamma gick ju bort i canser, hon bröt ju ihop stackarn!

Ha en underbar midsommar. Tänker på dig ska du veta! In my heart, Therese