lördag 17 januari 2009

inga bilder här inte

nu ger jag upp... har försökt att ladda upp nyår och snowboard bilder en längre tid men så fort allt ligger inne och man ska publicera det så står det att jag är blockerad... morr.. fatta nada.. vadå blockad?... hm..

Nu sitter jag iafl mätt efter en smaskig frukost alá annanas, ägg, fil och knäckemacka och ska bege mig ut på en promenix med Anna som snart borde dyka upp. Ute är det faktiskt ganska soligt och jag har vart tvungen att röja upp lite här inne (Tur att det kommer nån och hälsar på ibland =D) så känns som en riktigt bra ledig dag!
Inatt ringde bus som var ute på lyran med lite arbetskompisar, jag har fått ett ord som sms för nån minut sedan så de överlevde ju ialla fall nattens bravader hehe..

Den 31 mars åker vi till Teneriffa för en veckas solig semester, Underbart! sen är det ju skärtorsdag och långfrdag när man kommer hem så jag tar ut lite komptid där och blir långledig! börjar 14 april igen hihi...  Antar det är så man lever när man har distansförhållande... så nu blir det jobba jobba... helg, natt och dag... kör söndagen ensam imorn med 50 pers. 

Bäst att diska lite nu innan hon dyker upp! Ha en go lörda!
Kram // Miafia

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur gick det att jobba ensam då? Skötte de 50 "barnen" sig? Teneriffa! Underbart! Njuuut! Puss på din fina kind!