tisdag 9 december 2008

Jul jul strålande jul!

"Mys i stugorna, Ljus i fönstren och förberedelser för att få träffas.
Längtan, saknad, lycka. 
Jag är en lyckligt lottad skit i denna värd, ja så är det ju & det vet jag"

Idag har jag haft en effektiv dag på jobbet då mycket blivit gjort och man haft fullt upp. 
Sen träffa jag Carro så sprang vi lite på stan.... vilket resulterade i mer julklappar!..... =P & mer kläder haha... ja är man kvinna så är man.. Sålde mitt guitarr hero idag så råkade ju ligga några slantar i plånboken. Vi avslutade ronden med middag & vin på Wookhouse, smaskigt & starkt. 
Imorn blir det simning innan jobbet, för restrerande vecka lär det inte bli så mycket tid över.
Till helgen kör vi Wee Event som jag smiter från på lördag kväll.... Då vi ska ha lite Julrajraj innan alla lämnar stan över jul, får se när man hinner smita iväg =/

Natti på alla stjärnor därute! 

Inga kommentarer: