onsdag 19 november 2008

.....something between 14-30

...tja.. så känns det.. och alla rollerna där emellan =)

Igår var jag hemma hos Kollegan Jaya som knåpat ihop en mumsig meny för mig och Madde. Tyvärr så följde inte thas Boss med.
Smaskigt med mat, dryck, skvaller och asflabb. Kul! det måste göras om!
Dagen idag har gått häpnadsväckande bra efter 5 timmars sömn. Enda skilnaden är nog att man kanske har lite mer skinn på näsan (åxå kallat lättirriterad) så den som inte sköter sig kan nog få veta det ehrm.. =D
Men det flyter på fint. Lät vår ena praktikant servera då idolteamet filmade onsdags dejten i bar 101, vilket nog var lyckan för henne idag =)

Imorn börjar jag sent meeeen istället för att träna (Jag har faktiskt enorm jäkla träningsvärk överallt!! mest i arm/bröstmuskeln) så funderar jag på att inta Stadium sergelstorgs premiär öppning 8:00 med "fina erbjudanden"... Annars kan man ju ta det på vägen till jobbet strax innan 10.... (Finns det krut kvar vid dagens slut tar jag en timme i gymmet) Blir bra va?

Jäsp! nu vill ja inget mer än sova... Julmyser lite tills dess!
Natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad trevligt :D
jag vill oxå vara där jö =( buhu :P

Säfflebo på vift sa...

Klart du ska skruttan! lovar du ska me nästa gång! Pussa