tisdag 11 november 2008

Pannkaker i budgeten

mjaaa... månaden närmar sig sitt slut och jag tänker inte spräcka mitt mat konto..... till den sista tänker ni? ...nä vi får lön den 15 så vi är strax där! SÅ sagt och gjort fick man titta lit längre in i kyl å skafferi... hm... pannkaksmix & solrosfrön med en skvätt hallonsylt.. Ja de fick det bli, vilket faktiskt var jättegott! Strödde på solrosfrön så fort smeten landat i pannan. Värt att prova! Keso hade åxå passat till, brevid! =)

Va till Gyn idag för att ta ur P-stav efter 6 år! Min inställning när jag kom dit var att det är nog bra att ta ur den så man ser att man funkar, har ju knappt haft ngn mens på 6 år, vilket kanske e bra att få bevis på att det funkar som det ska???....
Men sikken tant ja mötte! Hon var nog gjord för sitt jobb, så efter viss övertalning gick jag därifrån med en ny pinne i armen... -varför ska du sluta med något som funkar? - Har du inte planerat skaffa barn, då måste du ju ha ngt skydd! jajajaja okej då, och det där med att se att man funkar det gör man ändå sa hon =) Så välkommen 3 problemfria år till =D

Erkänner att det rullar jullåtar på min dator... men det är mysigt innan det blir för mycket!

Inga kommentarer: