onsdag 1 oktober 2008

Work Work Work

Det rullar på för fullt här..

I helgen var jag hemma i Värmland och Fick frisyren toppad, en pizza & lite Mârtens godis i magen och träffade släkt & Vänner.. Mysigt! Tyvärr så går ju tiden alldeles för fort, Men eftersom daddy fyller år i november och datorn behöver service så blir det nog en resa hemmåt snart igen..

Förövrigt så har ju SJ fått sjukt dyra biljetter!! Jag vill åka ner till Gbg men det kostar ju multum när man än bokar! Billigaste alternativet verkar ju vara swebuss... heeeeeela jakla natten... frågan är hur pigg man är sen? Ja vi får se... Finns det en billig lösning vet jag minst en intresserad!

Nästa onsdag ska jag bli klippt och färgad igen =D.... Hade ju modelluttagning på jobbet och jag var väll inte sen att säga till arrangörerna att dte är mig ni ska ha hehe så på onsdag var det visst dags då... undra vad man ger sig in i... ja vi får väll se tihi..

Nu blir det sova.... Mias ögon är svarta ända ner på kinderna... stackars kropp..

Natti då

Inga kommentarer: