lördag 25 oktober 2008

Lättlurade SJ =)

hehehe.. sitter här i GBG som planerat tsss...
I fredags morse... exakt 5:45 för att vara exakt vaknade Mian och skutade iväg till jobbet. För säkerhets skull slängde hon med sminkväska, ett linne och rena underkläder.. När kl sedan närmade sig 14:30 gick jag till tåget och åkte med till gbg.. utan biljett eftersom de vart slut sen i tisdags...
Planen var ju egentligen att man skulle få besök men då vi var bjudna på lite middag å så var det ju mycket bättre om jag åkte till götet...
SÅ på ett fullsmetat tåg satt man och när konduktören kom lämnade jag fram sj kort & Körkort.... och så gick han HAHAHA... jag hade ju ingen biljett bokad, vilket de bode se i sin lilla data hehehe....

Tassade upp vid 8 tiden och tog ett bad.. lovely! varför har inte jag badkar? Sen mumsat frukost me äggröra och färska räkor.. som blev kvar efter vinet igår..mums..

Nu ska vi bege oss utanför stadens gränser en sväng... Ha en bra helg!
Kyss

Inga kommentarer: